Kirjat palautettiin, eihän siitä lukemisesta mitään tullu. Pitänee sit joskus myöhemmin inspiksen ollessa kohillaan vaik lainata ainaki se toinen kirja, joka jäi kesken.. Vaikka täytyy kyl rehellisesti myöntää, että eipä haittaa vaik loppuratkaisu jäikin arvotukseks.

Kaikesta huolimatta lainasin ittelleni jotakin uusia kirjoja, tarkotus olis tosiaan et ne olis sit neljän viikon päästä luettu. Kerron vaikka huomenissa, mitä löyty, tunnen nimittäin itteni tällä hetkellä mielettömän väsyneeks. Ei millään jaksa tästä sängystä ylös nousta ja laahustaa naulakon alta kirjastokassia hakemaan. (Oon viime aikoina käyny illalla suihkus sillee et eka otan viileetä vettä, sit melko kuumaa ja lopuks viel viilennän. Tuolla keinolla oon iltasin ihan rättipoikki.. Ainaki ittelleni uskottelen et tuosta se johtuu, joku saattais toki väittää et aamuyöllä valvominen voi vaikuttaa asiaan...)

Oon yleensä menny kirjastoon illalla kuuden jälkeen, alkaa sillon porukka oleen vähissä siel mut tänään oli poikkeuksellisesti aika paljonki porukkaa paikalla. Osa tosin oli tullu kattoon jotain taidenäyttelyy, joka siel on menos mut ku yleensä saan iha rauhassa hillua dekkari/jännitys-osastolla ni tällä kertaa siel oli mun lisäks joku täti kirjoja hypistelemässä.

Se katteli Arhipan kirjoja ja hetken mulla kävi mieles et sanon sille jotain tyyliin "Hei mäkin luen Arhippaa!" No järki pysy päässä, enkä ruvennu mitään sekoileen siellä. Eihän ny kirjastossa kellekkään puhuta. Riittää ku mulkoilee vaa toista tarpeeks vihasesti ni eiköhän se siirry pois tieltä, sama kikka saattaa toimia muuallakin. Eiku vaa kokeilemaan, ei niitä sanoja tartte sit kuluttaa. ;)

No ei vaiskaan. Mut itte ku en mikää maailman puheliain tyyppi oo ni kirjasto on siitä mukava paikka, ettei välttämättä joudu ahdistaviin keskusteluihin ventovieraitten kaa. Taidan muuttaa kirjastoon.

En siis toki mulkoile muita kirjastossa naama norsunvitulla. Vaa hullunkiilto silmissä ja kestohymy päällä.

Miks kaikki kattoo mua siel aina tosi oudosti? :D

Ei mussa oo mitään vikaavikaavikaavikaa...

Hyvää yötä! (Oikeesti oon ihan kiltti ja varmasti yks nössöimmistä kirjastokävijöistä.)