Juhannuksesta selvitty.

Olin perjantaina terassilla ja käväsin tossa yhessä toisessaki paikallisessa. Juhlafiilis ei ollu iha korkeimmillaan ku mut hälytettiin juhlimaan kymmenen aikaan illalla, olin jo melkee menos sillon nukkumaan..

Muutamia vanhoja tuttuja tuli bongattua ja niiden kaa oli mukavaa keskustella. Vastapainoks sille sain ihmetellä kaverin touhuja, oon mä ny jo hetken aikaa epäilly et se välttelee mua mut ny oon jo melko varma asiasta. Haluisin kuitenki et hän tulis sanoon mulle suoraan, mikä vaivaa ni olis munki sit helpompi olla. Kyseessä on kuitenki ihminen, jonka oon tuntenu suurinpiirtein koko ikäni.

Kotiin palasin noin kolmen aikaan ja joo, tää tyttö alko lukemaan. Jo toinen kerta ku humalassa tuun kämpille ni eikun kirja esiin. Hullua.. Sain siinä ton Murhien maratonin sit luettua loppuun asti ja totesin että olipa paska kirja. :)

Alotin silti urhoollisesti seuraavan, ehkäpä se on jo miljoona kertaa parempi.

 

Äiti soitti äsken, lupas tulla hakeen mut ja tytöt huomenna sen luokse. Jee, en malttais oottaa. :) En vaa viitti 4veelle mainita viel asiasta ku sit on koko päivä kyselyy et millon mummu tulee? :D Voih, mitähän kivaa sitä keksitään. Tulevista lämpötiloista päätellen kannattaa ainaki varmaan varata uimapuvut mukaan.

Mutta sitä ennen, tää päivä on pyhitetty siivoukselle. :D