Joululahjoja käyty vähän ostelemas, loput sitte viime hetkellä paniikissa ens perjantaina. Mä oon aina Matti Myöhänen lahjojen kaa, taisinpa kerran jopa ostaa lahjat vasta jouluaattona. :) Nooh.. Ehkä jo vuoden päästä oon viisampi.

Suuntasin tonne Tuuriin, väkeä oli ihan helevetisti ja sitte tapahtui jotain tosi "kummallista". Olin jo henkisesti valmistautunu siihen, että nään jonku tutun siellä mut enpä olis oottanu et siel on mun hyvä ystävä vuosien takaa. Ihminen, jota en oo nähny yli kuuteen vuoteen. Ihminen, jonka kadotin oman tyhmyyteni ja pelkuruuteni takia.

Mä olin niin onnellinen ku sain halata sitä ja jutella sen kaa. Vaihdettiin numeroita ja sovittiin et yritetään nähä viikon päästä ku se tulee käymään isänsä luona. Juttu lensi entiseen malliin, ihan niinku oltais nähty eilen viimeks.

Harmittaa ja hävettää vuosien hiljaisuus. Nyt siitä tulee loppu.