Eipä oo jostain syystä ollu lukuintoa viime aikoina, lähinnä vaa Akua eri muodoissa tullu lueskeltua; tai no lähinnä just lehtenä ja kirjana. Siinä on nii hirveen monta muotoo..

Kirjaston kirjojen eräpäivä on maanantaina, et sais kyllä akka pistää töpinäks jos meinaa et kirjat on luettu siihen mennes. Itte en oo tota laina-ajan pidentämistä koskaan harrastanu, yleensä oon kirjat siin neljäs viikos saanu luettuu ja jos en oo, ni se on voivoi. Jotenkin on semmonen fiilis et jäi ne kirjat ny lukematta.

Aku käteen ja aivot narikkaan. :)

 

Tänään (tai siis eilen..) sain hankittuu ittelleni sen mekon niihin häihin, tilasin myös korkkarit johtuen tosta mekkoinnostuksestani. Se oli ehkä liiotteluu.. Katotaan, mitä tapahtuu ku ne jalkaani saan. Kuukausi aikaa harjotella. ;)

Niin, siis olin todella otettu ku olin tota mekkoo ostamassa ja sit se ystävällinen myyjä kertoi että heillä on sitä yhtä mekkoo myös vihreänä. Halusin että hän esittelis mulle sen yksilön. Niinpä sain mekon käsiini ja sovitin ja se oli mahtava. Ja otettu olin siks että se myyjä kehu, kuinka mahtavasti vihree väri sopii mulle. AAW! Vihreä on mun lempiväri.

Nyt se ihanuus on tuol henkarilla ja pystyn ihaileen sitä kokoajan tästä. Nään varmaan jo ens yönä unia, kuinka oon niis häis tos mekossa ja osaan niillä kengilläki arvokkaasti kävellä. Tai sit se on painajaisuni... (Sehän se on todennäkösempi vaihtoehto..)

Vielä joku huivi hartioille ku löytyis ni olis tää enemmän ku tyytyväinen.

No sainpahan shoppailulla häivytettyy mun pettymyksen.

Oltiinpa sovittu yhen kaverin kaa et lähetään perjantaina vähä rokkailemaan. Ja mitä tekee kaveri! No soittaa perjantaina pari tuntia ennen h-hetkeä ettei hän lähekkään. Sukulaisen synttärit lauantaina ja haluu olla freesinä siel ja jnejne. Ok, eipä siinä muuta ku uutta matoa koukkuun. No kukaan ei oo innostunu lähteen ja päädyn sit porukoille yöks. Hurja perjantai-ilta kertakaikkiaan. ;)

Olisin mä mun pikkusiskon seurassa päässy mut sattuneestä syystä ei ihan kaikkien 16-17-vuotiaiden seura mua houkuttele. Ja ei, ei mulla mitään heitä vastaan oo, oon vaa itte jo liian vanha. Vika on minussa. :)

Tälle päivälle (edelleen siis eiliselle, lauantaille..) asetin vielä pienen toivon et josko tänään pääsis ottamaan. Mut enpä saanu ketään innostumaan ajatuksesta. No eipähän oo krapulaa sit. MUT KYLLÄ SE SILTI HARMITTAA! :D

Viinahammasta kuitenkin kolottaa.

 

Yksi kissoista oli kiivenny tänään ikkunasta ulos ja ikkunalaudalle. Märkä ikkunalauta ja hupsis, niin oli katti maassa. Säikähdyksellä selvittiin. Mä jo mietin et kamalaa jos sille olis käyny ku piirretyissä. Maassa vaa kissan muotonen reikä. :D Ei onneks tällä kertaa.

Me jaettiin noi kissat silleen et tyttöjen isä otti toisen aikusen kissan ja mulle jäi molemmat pennut, sekä emo.

Mulla vähä samaa "vikaa" ku Katy Perryllä. En tiedä, mikä on saanu mut nii koukkuun noihin otuksiin. Täytyy leikkuuttaa kisut ni ei ny lisää sit ainakaa tulis, kohta on sata kissaa :D No ehkäpä mä ymmärtäisin kuitenki jossai vaiheessa et missä mennään.. :)

Ps. Ostinhan mä tänään kengätkin, en pelkästään tilannu. Tossa yhessä kenkäkaupassa on loppuunmyynti ni sieltä tarttu mukaan valkoset popot. .